În 30 oct. 2019, a avut loc a doua conferință studențească, organizată de către studenții Departamentului de Științe ale Educației (DȘE), cu titlul: „Peer Learning for Academic Writing – Cum am supraviețuit elaborării cu succes a lucrării de licență”.
Alumnii DȘE, acum masteranzi, au avut generozitatea de a împărtăși mai tinerilor lor colegi de la licență din propria experiență în elaborarea și susținerea cu succes a lucrării de licență.
Activitatea a creat, în rândul studenților, o preocupare concretă, asumată, determinată, pentru îmbunătățirea performanței academice. Această emulație a fost influențată de efectul pe care l-a avut asupra actualilor masteranzi prima conferință studențească, organizată în 2017. De data aceasta, au avut bucuria de a fi sprijiniți și de studenții doctoranzi, atât ideatic, cât și logistic.
La această ediție, discuțiile s-au concentrat pe modul în care se prezintă o lucrare de licență, exemple de bune practici, provocările pe care le ridică realizarea lucrării, dar și valorificarea cercetării din proiecte în lucrarea de licență și viceversa.