Prezentare online de proiect: “Eco/logical Learning and Simulation Environments in Higher Education” (ELSE) (2018-2021)

Else Bun

În ultima săptămână a lunii octombrie va avea loc o prezentare online a obiectivelor atinse în cadrul proiectului de cercetare Erasmus+, 2018-1-ITO2-KA203-048006, Eco/logical Learning and Simulation Environments in Higher Education, pe scurt ELSE. Coordonat de către prof. dr. Alba Graziano, reprezentanta primului partener de proiect (P1), ELSE reuneşte 10 instituţii universitare din interiorul şi din afara Uniunii Europene [Universita degli Studi della Tuscia, Viterbo, Italia (P1), Manchester Metropolitan University, Marea Britanie (P2), Universitatea de Vest din Timişoara (P3), International Balkan University, Skopje, Macedonia (P4), Universita Politechnica di Milano, Italia (P5), University of Cyprus, Nicosia, Cipru (P6), Universidad de Cadiz, Spania (P7), Instituto Politecnico do Porto, Portugalia (P8), Adam Mickiewicz University of Poznan, Polonia (P9), Universitatea de Medicina, Farmacie, Stiinta si Tehnologie din Târgu-Mureş (P11)], alături de Entropy Knowledge Network (P10), o companie din Roma ce oferă servicii de IT şi asigură parţial suportul tehnic de desfăşurare a proiectului.

ELSE s-a axat, în anul 2020, pe finalizarea şi finisarea obiectivelor 1-5, urmând ca ultimul obiectiv să fie pus în practică anul viitor inclusiv în perioada de prelungire determinată de pandemia Covid. În data de 25 mai a acestui an, echipa locală a proiectului, formată din coordonatorul local, conf. dr. Aba-Carina Pârlog şi conf. dr. Marius Crişan, a realizat o prezentare a evoluţiei cercetării în cadrul proiectului şi a rezultatelor obţinute. Acestea sunt foarte utile în predarea online datorită instrumentelor digitale create cu ajutorul partenerilor de proiect, care pot fi utilizate în orice domeniu.

Noua prezentare, de la finalul lunii octombrie, va avea ca elemente noi diseminarea modalităţii de folosire a rezultatelor primului obiectiv (IO1), a instrumentului electronic EVOLI (rezultat din colaborarea cu Universitatea Politehnică din Milano (IO2), https://evoli.altervista.org), a modalităţii de creare ECORE (instrumentul digital creat de echipa Entropy cu ajutorul partenerilor implicaţi în proiect, (IO3), https://else.entropylearningplatform.it/) şi a manualului de predare digitală care este în lucru (IO5). Obiectivul 4 (realizat de echipa Universităţii din Nicosia) presupune punerea în practică a unei platforme de auto-evaluare, E-DASH, conectate la platforma de e-learning a UVT, care să preia date din EVOLI şi ECORE, dar din păcate nu a putut fi realizat încă datorită dezvoltării e-learning în vederea preluării informaţiilor legate de lucrări de licenţă şi de dizertaţie. Odată ce aceasta va fi folosită în cadrul cursurilor, se va realiza o prezentare online care va include detaliile legate de utilitatea sa în era digitală.

După finalizarea orarelor tuturor facultăţilor din UVT vom anunţa pe site-urile UVT, FLIT şi DPPD data de realizare a prezentării planificate a lua loc în luna octombrie şi link-ul de Google Meet. Pentru mai multe informaţii legate de ELSE vă invităm să accesaţi site-ul proiectului http://www.elseproject.eu/ sau să ne contactaţi prin emailul instituţional.

Ți-a plăcut articolul?

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

Abonează-te la newsletter

Primește cele mai noi știri despre UVT

Mai multe

Cercetarea nu intră în izolare în 2020!

Organizată annual de Facultatea de Fizică a Universității de Vest din Timișoara pentru toți cei pasionați și iubitori de fizică și științe ale naturii în